MALAM GALA SAKTI KOLEJ SAKURA 2013

15 Disember 2013 - Malam Gala Sakti (MGS) merupakan acara kemuncak dan acara tahunan bagi Kolej Sakura. MGS yang bertemakan Classic Night ini merupakan malam penghargaan kepada seluruh warga Kolej Sakura serta mantan-mantan Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) Sakura bagi sesi 2012/2013. Pengarah Projek MGS ini ialah saudari Syamimi Hazwani.





Malam Gala Sakti yang telah berjalan dengan lancar pada hari Ahad yang lalu, dihadiri oleh TNC HEP & Alumni, Prof Mohd Fadzil Abd Rahman dan isteri beliau, Pengetua kolej Sakura, Cik Siti Nor Ain, felo-felo kolej, mantan-mantan JPK sesi 2012/2013, dan JPK Sakura sesi 2013/2014. 



Antara agenda kemuncak pada malam tersebut adalah muzik video lagu Sakura, pelancaran website ,dan tayangan montaj JPK sesi 2013/2014 daripada Exco Publisiti dan Komunikasi. TNC HEP & Alumni, Prof Mohd Fadzil Abd Rahman, Cik Siti Nor Ain dan diiringi oleh pengarah projek, Shamimi Hazwani atas pentas untuk melangsungkan pelancaran rasmi Malam Gala Sakti. Selepas itu, muzik video lagu Sakura, pelancaran website ,dan tayangan montaj JPK sesi 2013/2014 daripada Exco Publisiti dan Komunikasi telah ditayangkan. Jamuan makanan dan cabutan bertuah pun telah dimulakan.

Pelbagai persembahan menarik telah dipersembahkan di malam tersebut dari semua penghuni Kolej Sakura yang cukup berbakat, termasuklah nyanyian dan tarian.

Persembahan Tarian


Persembahan Nyanyian




King of The Night

Queen of The Night

Saudari Syamimi dan Saudari Shahidatulnuraisyah

Pengerusi Malam Gala Sakti

Finalist of King and Queen of the Night


Gambar Kenangan Bersama Pengetua dan Felo-Felo Kolej Sakura
Klik di sini untuk gambar-gambar Malam Gala Sakti.

Video Jawatankuasa Perwakilan Kolej Sakura 2013/2014










No comments:

Post a Comment

Segala maklum balas dan respon adalah amat dialu-alukan.

Any feedbacks and responses are very welcome.