LET'S BE PRETTY (KWA)



Sabtu, 22 Mac 2014 – “Program Let’s Be Pretty” merupakan slot terakhir sempena minggu Konvensyen Wanita Anggun anjuran Exco Akademik dan Kerjaya Kolej Sakura



 Slot ini  diadakan di Bilik Seminar Kolej Sakura dan ia memerlukan putrri-putri Sakuara untuk fokus selama 2 jam iaitu  bermula 2.30 petang sehingga 4.30 petang.


 Penampilan istimewa Cik Lin jurusolek daripada De’ Jezzy & Beauty Studio sebagai tenaga pengajar untuk kelas make-up “Let’s Be Pretty” pada kali ini. Seramai 44 orang putri kolej Sakura telah menyertai kelas make-up tersebut.




   Dalam kelas make-up tersebut para peserta turut diperkenalkan dengan jenis-jenis solekan antaranya solek Personal Day Make-up, Nigth Make-up, dan Outdoor make-up.


 Selain itu, pesrta juga turut didedahkan dengan praktikal langkah-langkah solekan yang betul yang bermula dengan cleansing face dan berakhir dengan penggunaan lips.



   Kelas make-up ini diharap dapat memberi inspirasi kepada para perserta untuk mengaplikasi apa yang telah dipelajari dan tampil yakin dengan solekan yang menawan. “Let’s Be Pretty” 


Disediakan oleh : Nurlaylah Lai
Jurugambar : Cheryln Yin

No comments:

Post a Comment

Segala maklum balas dan respon adalah amat dialu-alukan.

Any feedbacks and responses are very welcome.