KONVENSYEN WANITA ANGGUN(KWA)
22 Mac 2014-Exco Akademik dan Kerjaya telah menganjurkan KWA ni dengan sangat jayanya. Nilah hasil titik peluh saudari Nurul Syakirin binti Saridi selaku pengarah projek and of course anak-anak buah dia sekali la. Memang macam-macam slot menarik sepanjang dua hari event ni.





 Antara yang best slot time pagi sabtu tu.Tajuknya `Be Gorgeous`. Tajuk slot pun bunyi dah gempak. Seriusly memang awesome and coolest habis penceramah tu. Beliau ialah Puan Dayang Hanani binti Abang Ibrahim yang merupakan lecturer dari Fakulti Sains Komputer dan Teknologi maklumat. Banyak sangat tips menarik yang beliau kongsikan. Dahlah Puan Dayang ni memang cantik orangnya and dressing memang tip top la. Then tambah lagi dengan cara beliau berkomunikasi. Memang patut dijadikan ikon pelajar la. Slot ni start pukul 8 pagi dan habis pukul 10 pagi. Memang sepanjang slot beliau mendapat cooperation yang sangat baik daripada student.







Lepas tu, disambung lagi dengan slot kedua oleh Dr Saadiah binti Mohamad Ali. Tajuk yang disampaikan beliau ialah `Wanita dan Kesihatan`. Slot ni pun tak kurang hebatnya. Slot bermula pukul 11 pagi. And sepanjang dua jam bersama Dr Saadiah,banyak perkara yang di share oleh beliau. Antara yang Dr cerita ialah pasal gaya pemakanan yang sihat, tidur yang berkualiti, kesan sampingan ubat-ubat, cara nak pilih ubat, and banyak lagi. Yang buatkan slot ni lagi menarik sebabnya slide show Dr Saadiah memang colourful habis. Siap tunjuk gambar-gambar yang menarik lagi as contoh kat semua.

     So conclusionnya, memang tak rugi lah siapa-siapa yang datang ke slot hari tu. Yang tak datang tu rugi tau. Sebab bukan saja dapat ilmu and tip-tip tapi dapat enjoy dengan dua-dua penceramah ni. Minda pun dapat relaks jugak sekejap daripada dok pikir assignment yang banyak kat bilik tu.
                                                                               










Oleh             : Nurul Syazwani Zulkifli
Jurugambar  : Allya Syahirah Abdul Riff




No comments:

Post a Comment

Segala maklum balas dan respon adalah amat dialu-alukan.

Any feedbacks and responses are very welcome.